سیاسی اجتماعی
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بربال ملکوت و آدرس javad95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 123
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 47
باردید دیروز : 83
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 130
بازدید سال : 1860
بازدید کلی : 19495
اردوغان: رهبران کشورهای اسلامی به داد مسلمانان میانمار برسند

رجب طیب اردوغان.jpg

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه از رهبران کشورهای مسلمان خواست تا به وضعیت ده‌ها هزار مسلمان مظلوم قوم روهینجا در میانمار که با شدیدترین خشونت‌ها از سوی نیروهای امنیتی این کشور مواجه شده‌اند، رسیدگی کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه حریت، اردوغان در گفت‌وگوی تلفنی با محمد ولد عبدالعزیز، رئیس‌جمهور موریتانی، ممنون حسین، رئیس‌جمهور پاکستان، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر از آنها خواست تا با یافتن راه حلی برای خشونت‌ها علیه مسلمانان اقلیت روهینجا کمک کنند.

اردوغان همچنین عید سعید قربان را به این رهبران تبریک گفته و تاکید کرد: تداوم درگیری‌ها در سوریه، عراق، یمن و فلسطین امسال مراسم‌ عید قربان را تحت الشعاع قرار داده است.

وی با بیان اینکه خشونت‌ها در قبال مسلمانان روهینجا موجب تاسف بیشتر جهان اسلام است، متعهد شد که به گفت‌وگوها و تماس‌های تلفنی‌اش برای یافتن راه حل این بحران ادامه دهد.

اردوغان در عین حال در پیامش به مناسبت عید قربان از مردم خواست تا برای همه مسلمان‌ها و مظلومان به ویژه مردم قوم روهینجا دعا کنند.

همچنین بنعالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه در پیامی به مناسبت عید قربان گفت: پایان دادن به درد و رنج‌های کشورهای مسلمانی که جشن‌های عید قربان را زیر سایه جنگ برگزار می‌کنند، بزرگترین خواسته ماست.

بنیاد امداد انسانی ترکیه کمک‌های انسان دوستانه‌ای را برای مسلمانان روهینجا فرستاده است.

این بنیاد بسته‌های غذایی برای ۳۰۰ خانواده و چادرهایی برای ۲۰۰ خانواده و وسایل آشپزخانه برای ۲۰۰ خانواده دیگر فرستاده است.

از زمان بالا گرفتن دور جدید خشونت‌ها علیه اقلیت روهینجا در میانمار در ۲۵ اوت، تاکنون نزدیک ۳۸ هزار تن از آوارگان این قوم به بنگلادش فرار کرده‌اند و صدها تن نیز در این خشونت‌ها کشته شدند. 

تعداد بازدید از این مطلب: 149
موضوعات مرتبط: حوادث , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عید سعید قربان مبارک

Image result for ‫عید قربان مبارک‬‎

 

تعداد بازدید از این مطلب: 136
موضوعات مرتبط: اجتماعی , مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هدف از توسعه صنایع دفاعی تضمین امنیت و تقویت ثبات منطقه است
هدف از توسعه صنایع دفاعی تضمین امنیت و تقویت ثبات منطقه است
 

سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در خبر ساعت 14:00 و با اشاره به دیپلماسی دفاعی کشورمان، اظهار کرد: دیپلماسی دفاعی یکی از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است که در مجلس مورد تأکید ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح افزود: ما با همه کشورها به ویژه منطقه و همسایه تعامل داریم و آن را توسعه خواهیم داد و مقام معظم رهبری نیز در روز تنفیذ به توسعه روابط و تعاملات تأکید داشتند.

وی گفت: در منطقه‌ای که مسئله اصلی امروز آن بی‌ثباتی و ناامنی است قطعا دیپلماسی دفاعی می‌تواند کمک مؤثری به دستگاه سیاست خارجی همه کشورها داشته باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 132
موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فرمانده کل ارتش و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شدند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

 فرمانده جدید ارتش کیست؟

 

تعداد بازدید از این مطلب: 131
موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود