سیاسی اجتماعی
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بربال ملکوت و آدرس javad95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 123
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 24
باردید دیروز : 83
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 107
بازدید سال : 1837
بازدید کلی : 19472
اردوغان: رهبران کشورهای اسلامی به داد مسلمانان میانمار برسند

رجب طیب اردوغان.jpg

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه از رهبران کشورهای مسلمان خواست تا به وضعیت ده‌ها هزار مسلمان مظلوم قوم روهینجا در میانمار که با شدیدترین خشونت‌ها از سوی نیروهای امنیتی این کشور مواجه شده‌اند، رسیدگی کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه حریت، اردوغان در گفت‌وگوی تلفنی با محمد ولد عبدالعزیز، رئیس‌جمهور موریتانی، ممنون حسین، رئیس‌جمهور پاکستان، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر از آنها خواست تا با یافتن راه حلی برای خشونت‌ها علیه مسلمانان اقلیت روهینجا کمک کنند.

اردوغان همچنین عید سعید قربان را به این رهبران تبریک گفته و تاکید کرد: تداوم درگیری‌ها در سوریه، عراق، یمن و فلسطین امسال مراسم‌ عید قربان را تحت الشعاع قرار داده است.

وی با بیان اینکه خشونت‌ها در قبال مسلمانان روهینجا موجب تاسف بیشتر جهان اسلام است، متعهد شد که به گفت‌وگوها و تماس‌های تلفنی‌اش برای یافتن راه حل این بحران ادامه دهد.

اردوغان در عین حال در پیامش به مناسبت عید قربان از مردم خواست تا برای همه مسلمان‌ها و مظلومان به ویژه مردم قوم روهینجا دعا کنند.

همچنین بنعالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه در پیامی به مناسبت عید قربان گفت: پایان دادن به درد و رنج‌های کشورهای مسلمانی که جشن‌های عید قربان را زیر سایه جنگ برگزار می‌کنند، بزرگترین خواسته ماست.

بنیاد امداد انسانی ترکیه کمک‌های انسان دوستانه‌ای را برای مسلمانان روهینجا فرستاده است.

این بنیاد بسته‌های غذایی برای ۳۰۰ خانواده و چادرهایی برای ۲۰۰ خانواده و وسایل آشپزخانه برای ۲۰۰ خانواده دیگر فرستاده است.

از زمان بالا گرفتن دور جدید خشونت‌ها علیه اقلیت روهینجا در میانمار در ۲۵ اوت، تاکنون نزدیک ۳۸ هزار تن از آوارگان این قوم به بنگلادش فرار کرده‌اند و صدها تن نیز در این خشونت‌ها کشته شدند. 

تعداد بازدید از این مطلب: 149
موضوعات مرتبط: حوادث , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عید سعید قربان مبارک

Image result for ‫عید قربان مبارک‬‎

 

تعداد بازدید از این مطلب: 136
موضوعات مرتبط: اجتماعی , مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هدف از توسعه صنایع دفاعی تضمین امنیت و تقویت ثبات منطقه است
هدف از توسعه صنایع دفاعی تضمین امنیت و تقویت ثبات منطقه است
 

سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در خبر ساعت 14:00 و با اشاره به دیپلماسی دفاعی کشورمان، اظهار کرد: دیپلماسی دفاعی یکی از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است که در مجلس مورد تأکید ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح افزود: ما با همه کشورها به ویژه منطقه و همسایه تعامل داریم و آن را توسعه خواهیم داد و مقام معظم رهبری نیز در روز تنفیذ به توسعه روابط و تعاملات تأکید داشتند.

وی گفت: در منطقه‌ای که مسئله اصلی امروز آن بی‌ثباتی و ناامنی است قطعا دیپلماسی دفاعی می‌تواند کمک مؤثری به دستگاه سیاست خارجی همه کشورها داشته باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 132
موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فرمانده کل ارتش و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شدند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

 فرمانده جدید ارتش کیست؟

 

تعداد بازدید از این مطلب: 131
موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرح‌های اقتصادی و مأموریتی ایران در برنامه 10 ساله فضایی
نیازهای ما در مدارهای کم ارتفاع پوشش داده می شود/ برای منظومه‌های پرتعداد طرح‌های مهم اقتصادی و ماموریتی داریم

حسن شهرابی رئیس گروه فضایی صاایران با بیان اینکه با افتتاح پایگاه فضایی امام خمینی(ره) امکان حضور در مدار کم ارتفاع توسط پرتابگرهای کشورمان فراهم شد، اظهار داشت: این یک دستاورد خوبی است و ما اکنون قابلیت قراردادن ماهواره در مدار پایین را داریم و آینده فضایی ما از نگاه تلفیق ماهواره در مدار با این پایگاه تضمین شده است.


رئیس گروه فضایی صاایران با بیان اینکه اکنون زیر ساخت قراردادن ماهواره در مدار لئو(مدارهای کم ارتفاع) برای ما فراهم شده، تأکید کرد: کشورهای بزرگ دنیا در سال‌های اخیر به پرتاب ماهواره‌های پر تعداد و سبک در مدارهای پایین جو روی آورده‌اند.

شهرابی تأکید کرد: کشوری که از قابلیت پرتاب ماهواره برخوردار باشد، عملا می‌تواند در این عرصه با کشورهای بزرگ رقابت کند. این زیر ساخت به این معنا است که ما تمام کاربری‌های آتی کشور  از جمله کاربری‌ موقعیت یابی، مخابرات و سنجش از دور از فضا، را می‌توانیم مبتنی بر توانایی‌های داخلی  پیگیری کنیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 133
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


امنیت، عزت، رفاه و آسایش حجاج باید محفوظ بماند
حج جایی برای ابراز عقیده‌ی امت اسلامی است

  حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران حج امسال، حج را یک ظرفیت بی نظیر معنوی و اجتماعی و بهترین موقعیت برای ابراز عقیده و بیان موضع امت اسلامی دانستند و با تأکید بر اینکه ما حوادث فاجعه بار حج ۹۴ را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد، گفتند: مطالبه جدی و همیشگی جمهوری اسلامی، حفظ امنیت و عزت و رفاه و آسایش همه حجاج بویژه حجاج ایرانی است و امنیت حج نیز برعهده آن کشوری است که حرمین شریفین در اختیار او قرار دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 124
موضوعات مرتبط: اجتماعی , مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور/ جمعه خشم

کاریکاتور/ جمعه خشم

 

تعداد بازدید از این مطلب: 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


۷۵۵ دیپلمات آمریکایی باید روسیه را ترک کنند
پوتین: گزینه‌های زیادی برای پاسخ به تحریم‌های آمریکا داریم/ ۷۵۵ دیپلمات آمریکایی باید روسیه را ترک کنند

 به نقل از الحدث،ولادیمیر پوتینرئیس جمهور روسیه اعلام کرد مسکو گزینه‌های زیادی برای پاسخ به تحریم‌های آمریکا دارد و در گام اول 755 دیپلمات آمریکایی باید روسیه را ترک کنند.

وی با اشاره به تصمیم کرملین برای اخراج دیپلمات های آمریکایی از روسیه افزود: با توجه به مصوبه تحریمی اخیر کنگره علیه روسیه انتظار نمی رود به زودی در روابط مسکو - واشنگتن تغییرات مثبت صورت گیرد.

پوتین تصریح کرد به این نتیجه رسیدم که اکنون زمان آن است که به ایالات متحده نشان دهیم که ما اقدامات آن‌ها را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم. ایالات متحده، کاملا بی‌دلیل به سمت تخریب روابط دو کشور گام برداشته است.

گفتنی است مجلس نمایندگان و سنای آمریکا هفته گذشته با اکثریت آرا طرح تحریمی جدیدی را علیه روسیه، ایران و کره شمالی به تصویب رساندند که برای قانون شدن تنها نیازمند امضای ترامپ است.

تعداد بازدید از این مطلب: 121
موضوعات مرتبط: سیاسی , بین الملل , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اجرای عملیات نفوذ به ساحل توسط تکاوران نداجا در رزمایش اقتدار ۹۶ + تصاویر
فرمانده ناوگان شمال نداجا از اجرای عملیات چریک و ضد چریک توسط تکاوران نداجا در رزمایش اقتدار ۹۶ ارتش خبر داد.

اجرای عملیات نفوذ به ساحل توسط تکاوران نداجا در رزمایش اقتدار ۹۶ + تصاویر

 

تعداد بازدید از این مطلب: 107
موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع به دست جنایتکاران وهابی

Image result for ‫هشتم شوال‬‎


بقیع

حرم ائمه مظلوم بقیع پس از سقوط دولت پلید و خونخوار وهابی

Image result for ‫هشتم شوال‬‎

 

تعداد بازدید از این مطلب: 126
موضوعات مرتبط: اجتماعی , مذهبی , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سرنگون کردن هواپیمایی مسافربری ایران /نماد حقوق بشر آمریکایی!!!

کاریکاتور/ حقوق بشر آمریکایی !!!

 

تعداد بازدید از این مطلب: 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سردار دهقان: تهدیدات دشمن با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می شود
سردار دهقان
وزیر دفاع در خصوص توان موشکی و عملیات موشکی ایران علیه داعش گفت: ایران هرگز مقابل دشمن کوتاه نخواهد آمد و تهدیدات دشمن با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در خصوص وضع تحریم های جدید از سوی آمریکا اظهار داشت: آمریکا تحت هر شرایطی به دنبال اعمال محدودیت و اعمال فشار علیه ایران است و تحریم های آمریکا اقدام جدیدی در قبال ایران نیست چرا که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با این وضعیت مواجه بوده ایم.

وی در ادامه گفت: آنچه که امروز ما به عنوان دستاوردهای دفاعی خود داریم ناشی از تلاشی است که فرزندان این ملت در مقابل محدودیت ها انجام داده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه هیچگاه نمی شود جلوی پیشرفت یک ملت را گرفت و مانع از تحقق آرمان‌های آنها شد، خاطرنشان کرد: آمریکا هم تلاش خود را می کند تا بتواند محدودیت هایی برای ایران اعمال کند اما در حقیقت رنج خود می برند و زحمت ما می دارند.

سردار دهقان تصریح کرد: نگرانی ملت ایران بابت تحریم های آمریکا نیست چراکه نظام ما آنقدر ریشه دار و مستحکم است که حرکت های آمریکا نمی تواند اثر جدی بر روی فعالیت‌های ما بگذارد و قدرت ایران مانع از تأثیرگذاری جدی تحریم های آمریکا می شود.

وی همچنین عنوان کرد: در بخش دفاعی نیازی نداریم که چشم به خواسته های آمریکا بدوزیم و یا اینکه بخواهیم به خواسته‌های آنها تمکین کنیم؛ مسیر ایران در زمینه فعالیت های موشکی و دفاعی مشخص است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص توان موشکی و عملیات موشکی ایران علیه داعش گفت: همان طور که شاهد بودیم ایران هرگز مقابل دشمن کوتاه نخواهد آمد و تهدیداتی را که از جانب دشمن می شود با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می شوند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 126
موضوعات مرتبط: بین الملل , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عملیات موفقیت آمیز ارتش لبنان درمناطق مرزی عرسال
 

بیروت – ایرنا – به دنبال عملیات موفقیت آمیز صبح امروز ارتش لبنان در مناطق مرزی عرسال، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این پیروزی، آن را کامل کننده عملیات نیروهای مقاومت در مرزهای شرقی خواند.

 

در این بیانیه که عصر جمعه منتشر شد آمده است: حزب الله عملیات موفقیت آمیز صبح امروز در ارتفاعات عرسال را که منجر به دستگیری تعداد زیادی از تروریست ها شد به ارتش لبنان و فرماندهان و افسران و سربازان ارتش تبریک می گوید و همبستگی خود را با سربازانی که در این عملیات دچار جراحت شده اند اعلام کرده و از خداوند برای آنها شفای عاجل طلب می کند.

حزب الله افزود: این عملیات جدید در راستای تلاش های اخیر نیروهای امنیتی لبنان در مقابله با تهدیدهای تروریستی و نابودی گروه های تروریستی بود؛ همچنین این عملیات کامل کننده عملیات نیروهای مقاومت در مرزهای شرقی بود که با هدف جلوگیری از نفوذ عناصر مسلح تروریستی به خاک لبنان انجام می گیرد.

حزب الله تاکید کرد: امروز باید همه دست به دست هم داده و با هماهنگی بیشتر، راه نفوذ تروریست ها به کشو را شد کنند تا لبنان و مردم لبنان از خطرهای بزرگی که آنها را هدف گرفته در امان بمانند.


ارتش لبنان روز جمعه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که در پی عملیات علیه تروریست ها در منطقه عرسال در شرق لبنان چند تروریست کشته و چند نفر دیگر بازداشت شدند.


در اطلاعیه ارتش لبنان آمده که در جریان عملیات ارتش علیه مقر تروریست ها در اردوگاه های پناهجویان سوری در عرسال پنج تن از تروریست ها در عملیات انتحاری خود را منفجر کردند.


ارتش لبنان گفت که 7 تن از نیروهایش در جریان عملیات زخمی شدند.


گفته می شود نیروهای جبهه النصره هدف عملیات ارتش بوده اند.


تارنمای «العهد» گزارش داد که در عملیات ارتش 350 تروریست بازداشت شدند.


بسیاری از گروه ها و شخصیت های سیاسی عملیات ارتش لبنان علیه تروریست ها را تبریک گفتند.


منطقه عرسال در شرق لبنان و در مرز بین این کشور و سوریه قرار دارد.


عرسال طی سال های گذشته شاهد حضور پناهجویان سوری و نیز عناصر مسلح تروریست بوده است.


ارتش و نیروهای مقاومت لبنان در ماه های اخیر تلاش خود را برای پاکسازی این منطقه و مناطق اطراف آن از حضور تروریست ها شدت داده اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 124
موضوعات مرتبط: بین الملل , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رزمایش ایران - چین قابلیت‌های نظامی جدید ایران را نشان داد.

 

خبرگزاری فارس: رزمایش ایران - چین قابلیت‌های نظامی جدید ایران را نشان داد/ ناوشکن الوند به تجهیزات ویژه جنگال مجهز شده‌است

نشریه انگلیسی نوشت: توانایی رهگیری شناسایی و کشف امواج الکترونیک دشمن، ناوگان دریایی ایران را تواناتر کرده و امکان جمع‌آوری اطلاعات گسترده از رقبا را فراهم می‌آورد.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تمرین مشترک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری خلق چین در محدوده آب های شرق تنگه هرمز تا دریای عمان چندی قبل برگزار شد.

در این تمرین مشترک 700 نفر از کارکنان نیروی دریایی ارتش با ناوشکن‌های «الوند» و «البرز» و یک بالگرد و 700 نفر از کارکنان ناو گروه چینی حضور داشتند. در این تمرین مشترک تبادل اطلاعات، عملیات نقل و انتقالات عمودی و نشست و برخاست بالگرد صورت گرفت.

به دنبال این رویداد نشریه تخصصی نظامی «شفرد میدیا» چاپ انگلیس در تحلیلی  با توجه به تصاویر  ناوشکن الوند  و قیاس آن‌ها با هم نوشت: دیدار ناوگان دریایی چین از ایران ارتقاء یکی از کشتی‌های جنگی جمهوری اسلامی را آشکار کرد.

به نوشته این نشریه، ناوگان دریایی ارتش چین (PLAN) از تاریخ 15 تا 18 ژوئن  به مدت چهار روز در بندرعباس پهلو گرفت و رزمایش مشترکی را با ناوگان دریایی ارتش ایران (IRIN) در تنگه هرمز برگزار کرد.

بر این اساس، تصاویر منتشر شده در رسانه‌های چینی و ایرانی مشخص کرد که ناوشکن «الوند» یکی از کشتی‌های ایرانی حاضر در این رزمایش در کنار کشتی‌های چین بود  اما آنچه که به وضوح مشخص شد نصب «آنتن جدید» بر آن بود.

تحلیل تصاویر دیگر از ناوشکن الوند در دوازده ماه گذشته آشکار کرد که یک آنتن جدید در سمت راست کشتی و در روی اتاق کنترل نصب شده و این امر به طور محتمل درست قبل از حضور الوند در نوامبر سال 2016 در آفریقای جنوبی صورت گرفته است.

این آنتن استوانه‌ای شکل مجهز به قابلیت‌های جنگ الکترونیک (ELINT) و جهت‌یاب (DF) است.  افزوده شدن یک حسگر الکترونیک بر ناو شکن ایران قابلیت جدید را برای نیروی دریایی ارتش فراهم کرده است. این در حالی است که ناوشکن الوند یکی از قدیمی‌ترین کشتی‌های نیروی دریایی ایران است اما نشان داده با دسترسی به مکان‌های بیشتر و استقرارهای معمول دریایی افزون‌تر یکی از سخت کارترین کشتی‌ها است.

شفرد میدیا در ادامه نوشت: شاید ناوشکن الوند از این سو انتخاب شده تا با توجه به قابلیت اطمینان دهی آن و پهلوگیری در آفریقای جنوبی در این رزمایش نشان دهد که ایران می‌خواسته آنتن جدید را در وضعیت بزرگتر، پیچیده‌تر و شرایط دریای آزمایش کند.

در ادامه این مطلب آمده است: حسگرهای الکترونیکی نقش متمایزی را در شرایط دشوار منطقه‌ای چون خلیج فارس ایفا می‌کنند. توانایی رهگیری غیر عامل، شناسایی و کشف امواج الکترونیک دشمن ناوگان ارتش ایران را تواناتر کرده و امکان جمع آوری اطلاعات گسترده از رقبا در ابعاد بیشتر را فراهم می‌آورد.

شفرد میدیا در خاتمه نوشت با استقرار یک آنتن جنگ الکترونیک بر کشتی‌هایی چون ناوشکن الوند، ایران احتمالا کشتی های جدید مجهزتری خواهد ساخت.

ناوچه الوند نخستین ناوچه‌های کلاس «سام» نیروی دریایی ایران است که در سال 1967 ساخت شرکت انگلیسی «ووسپر تورنیکرافت» است.

این ناوچه به ندرت خارج از آب‌های ایران دیده شده بود تا اینکه در 22 فوریه سال 2011 با وارد شدن به آبراه سوئز و حرکت به سمت سوریه برای شرکت در یک رزمایش در آن کشور خبرساز شد زیرا  این اولین بار پس از انقلاب اسلامی در ایران بود که کشتی‌های ایرانی از این مسیر عبور می‌کردند.

تعداد بازدید از این مطلب: 125
موضوعات مرتبط: نظامی , بین الملل , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عید سعید فطر مبارک

         Image result for ‫عید فطر‬‎


Image result for ‫عید فطر‬‎

 

تعداد بازدید از این مطلب: 123
موضوعات مرتبط: اجتماعی , مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


امیر سرتیپ پوردستان: تقویت روحیه و تاکید برحفظ اطلاعات

وظیفه نیروهای مسلح حفظ آمادگی وتامین امنیت است  امیر پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش  جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با اشاره به جنگ‌های صدر اسلام و دید بلند فرماندهی حضرت علی (ع) در جنگ صفین اظهار داشت: به علت طولانی شدن جنگ صفین،حضرت علی با ایراد سخنرانی‌های مکرر در جمع یاران خود،همواره روحیه جنگاوری آنها را حفظ می‌کرد و ابعاد پلید دشمن را برای آنان بازگو می‌نمود.

 
وی گفت:یکی از وظایف مهم ما در نیروهای مسلح این است که در رفع نواقص وایرادات خود تلاش کند و با تغییر مدام در طراحی‌های دفاعی خود،دشمن را از دستیابی به اطلاعات نظامی مان ناکام نگه دارید.
تعداد بازدید از این مطلب: 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


امنیت ضامن پیشرفت کشور است
فرمانده نداجا در ادامه سفر خود صبح امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه از منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش بازدید و در جریان آخرین وضعیت زیرساخت‌های این منطقه و سواحل مکران قرار گرفت.
 
اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت + تصاویر
در جریان این بازدید امیر سیاری در جمع نیروهای این منطقه اظهار داشت: هر پیشرفتی به خاطر وجود امنیت است، اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت.
وی افزود:معیار برقرای امنیت پایدار در کشور نیروهای مسلح است که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند .  
لازم به ذکر است منطقه پسابندر نقطه صفر مرزی میان دو کشور ایران و پاکستان است و یکی از پایگاه‌های مهم اطلاعاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 141
موضوعات مرتبط: نظامی , بین الملل , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خدمات رسانی نیروی دریایی ارتش به مردم محروم بندرعباس
 

مردم یاری

فرمانده منطقه یکم نداجا گفت: با هدف ارتقای سطح سلامت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار، طرح مردم یاری برای کمک به قشر آسیب پذیر در روستای محروم نانگ و باغوی شهر بندرعباس اجرا شد.

امیر دریادارحسین آزاد یکشنبه در مراسم اجرای این طرح در منزل یکی از خانواده های نیازمند بندرعباس افزود: این اقدام در راستای ارتقا سطح معیشت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار انجام می شود.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران کمک به هم نوع را افتخار خود دانسته و بر خود لازم می داند علاوه بر ایجاد امنیت پایدار در کشور بخصوص در مناطق مرزی، در هر زمان و مکانی به مردم مناطق محروم مرزی و کم برخوردار کمک و یاری برساند.

 

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا اظهارکرد: طرح مردم یاری در راستای خدمت رسانی به مردم در ارتش بنا نهاده شده است و از اول انقلاب هم ثابت کردیم و با پیمان خونی که با مردم و رهبری بسته ایم هر جا که لازم و نیاز بوده از مردم و کشور دفاع کردیم.

 

دریادار آزاد یادآورشد: معتقدیم اعتماد متقابل مردم و نیروهای مسلح می تواند باعث امنیت پایدار در جامعه شود.در این طرح به تعداد300 بسته حمایتی شامل اقلام غذایی و خوراکی ضروری به خانوارهای مناطق کمتر برخوردار بندرعباس اهدا شد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: اجتماعی , نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مقام معظم رهبری: حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسؤولین
 

افسران - در آستانه‌ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار

انتخابات، امنیت ملی را تأمین میکند
حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسئولین

رهبرانقلاب، امروز: عمده حرف بنده با مردم است. مردم عزیز ما باید بدانند که حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف تعیین‌کننده است، تعیین‌کننده‌ی امنیت ملی است؛ اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 134
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کره‌شمالی: به اسرائیل رحم نخواهیم کرد!

رهبر کره شمالی و لیبرمن

کره شمالی در بیانیه‌ای هشدار آمیز اسرائیل را تهدید کرد. این تهدید بعد از اظهارات آویگدور لیبرمن منتشر شده است که انتقاد تندی از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی کرده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه مستقل رای الیوم، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا سیاست رهبر کره شمالی را  در جهت ضربه زدن به امنیت کل منطقه و ثبات جهانی خوانده و گفته بود، او رهبر تندروی جامعه‌ای بنیادگراست.

وزارت خارجه کره‌شمالی در بیانیه‌ای در واکنش به این اظهارات تصریح کرد: ما اظهارات اسرائیلی را چالشی برای پیونگ یانگ می‌دانیم و پیام ما این است که به هر کس که عزت رهبری ما را خدشه دار کند رحم نخواهیم کرد.

این وزارتخانه افزود: اسرائیل باید قبل از اینکه بخواهد کلمه‌ای درباره کیم جونگ اون بگوید دو بار فکر کند و الا مجازات ما سخت خواهد بود و ما به احدی رحم نخواهیم کرد.

کره شمالی همچنین در این بیانیه انتقادی شدید از رژیم صهیونیستی به علت در اختیار داشتن سلاح‌های هسته‌ای و اشغال اراضی فلسطینی کرد و افزود، اسرائیل تنها دولتی در خاورمیانه است که به طور غیرقانونی و زیر نظر آمریکا سلاح هسته‌ای دارد، آن وقت از برنامه هسته‌ای کره شمالی انتقاد می‌کند.

وزارت خارجه کره شمالی موضع این رژیم را "حیله‌ای بد" خواند که می‌خواهد افکار جهانی را از جنایت‌هایش و خسارت‌هایی که به صلح در خاورمیانه می‌زند، بازدارد.

این در حالی است که رسانه‌های کره‌شمالی اعلام کردند، وزیران کابینه اسرائیل لیبرمن را مسئول به خطر انداختن امنیت اسرائیل دانسته‌اند.

به گزارش این رسانه‌ها، وزیران اسرائیلی از لیبرمن به خاطر حرف‌هایش علیه رهبر کره شمالی انتقاد کرده‌اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 121
موضوعات مرتبط: سیاسی , بین الملل , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حلول ماه شعبان المعظم مبارک

تصویر مرتبط

تعداد بازدید از این مطلب: 68
موضوعات مرتبط: اجتماعی , مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برجام، پاشنه آشیل دولت ایران شده است
 

برجام پاشنه آشیل روحانی

«مؤسسه امریکن‌اینترپرایز» با اشاره به این‌که انتظارات برآورده‌نشده مردم ایران بعد از توافق هسته‌ای، برجام را به پاشنه آشیل دولت ایران و اصلاح‌طلبان تبدیل کرده، به ترامپ توصیه می‌کند از این انتظارات برای جرقه زدن شورش در ایران استفاده نماید.

تعداد بازدید از این مطلب: 65
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تانک پیشرفته بومی «کرار» رونمایی شد

«کرار» نخستین تانک پیشرفته بومی کشورمان با حضور وزیر دفاع رونمایی و خط تولید انبوه آن افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سیصد و پنجاه و هشتمین روز از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کرار نخستین تانک پیشرفته بومی کشور که در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است رونمایی و به طور هم زمان خط تولید انبوه آن در صنایع زرهی بنی‌هاشم دورود افتتاح شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 55
موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان دومین بیانیه خود را در واکنش به اتهامات اخیر صادر کرد.

http://dustaan.com/files/uploads/-000//1/www.dustaan.com-مجله-اینترنتی-1488900268.jpg

به گزارش دولت بهار، متن دومین بیانیه احمدی نژاد درباره پاسخ به اتهامات به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیرانصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

ملت بزرگوار ایران

با سلام و تحیات الهی، آرزومند سلامت و عزت برای شما ، همه موحدان، صالحان، عدالت طلبان و آزادیخواهان جهان هستم.

در گزارش اول تشریح ادعای خالی بودن خزانه در آستانه مذاکرات هسته ای را به عرض ملت شریف رساندم و به لطف الهی به مرور به دیگر ادعاها از جمله بدهکار بودن دولت، یارانه ها، فساد، مواضع هسته ای و درآمد ارزی نیز خواهیم پرداخت. انشاءالله

دوم: خالی بودن انبارهای کالاهای اساسی در کشور

در آستانه مذاکرات هسته ای اعلام شد که در روز تحویل دولت، انبارهای کالاهای اساسی کشور به ویژه گندم خالی بوده است و در برخی مناطق فقط برای سه روز و دیگر کالاها حداکثر یک هفته ذخیره وجود داشته است و ادعا شد که دولت فعلی توانسته است وضع را مدیریت و از بروز بحران جلوگیری نماید.

نکات زیر قابل توجه است:

بنا بر اعلام رسمی سازمان غله ، در هفته قبل از ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ یعنی آغاز دولت جدید بیش از ۳,۲۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و دویست هزار) تن گندم و حدود یک سوم مصرف سال کشور فقط در سیلوهای وزارت بازرگانی ذخیره بوده است. از آنجا که با اجرای هدفمندی یارانه ها دولت بخش مهمی از خرید گندم را به کارخانجات آرد و دیگر مصرف کنندگان عمده سپرده بود ، همزمان مقدار قابل توجهی گندم در انبارهای کارخانجات آرد و دیگر مصرف کنندگان ذخیره بود.

به علاوه مرداد ماه اوج فصل خرید گندم است و در مرداد ۱۳۹۲ میلیون ها تن گندم در دست خرید و حمل به سیلوها بوده است.

دولت دهم برای افزایش امنیت تامین انواع کالاهای اساسی در شرایط تحریم ، در زمان تحویل دولت ، حداقل نیاز شش ماه کشور را خریداری و بخش مهمی از آن را ذخیره کرده بود .

به علاوه با تصمیم ستاد تدابیر ویژه اقتصادی، برای افزایش ذخیره تا یک سال ، دولت دهم اقدامات لازم و سفارشات خرید را انجام داده بود.

این همان کاری بود که رییس محترم دولت فعلی ، قبل از شروع به کار رسمی به آن اعتراض کرده بودند و دوستان ایشان با سر و صدای رسانه ای و تبلیغاتی مدعی شده بودند که دولت دهم در حال خالی کردن صندوق توسعه ملی است. اعتراض ایشان موجب توقف روند خرید کالاهای اساسی اضافه شد. اما پس از اطلاع یافتن ایشان از درستی کار که فقط برای کمک به مردم و دولت بعد بوده است ، با اصرار خواستند که کار ادامه یابد و در اواخر دولت قبل بیش از ۲ میلیارددلار دیگر کالا خریداری شد.

در بهترین شرایط و بدون هیچگونه مانع در جابجایی ارز در بانک های بین المللی و بدون موانع تحریم و با بهترین تیم کاری، سریعترین روند خرید یک کالای اساسی و حمل به بنادر و انتقال به انبارها حداقل سه ماه طول می کشد.

سوال جدی این است که هدف از طرح این ادعای نادرست در آستانه مذاکرات هسته ای چه بوده و از این رهگذر چه خساراتی به منافع ملی وارد شده است.

و سوال دیگر اینکه دولت فعلی با کدام مکانیزم ظرف سه روز یا یک هفته آن هم با خزانه خالی توانسته است انبارها را پر کند و از بروز بحران جلو گیری نماید.

خادم ملت ایران

محمود احمدی نژاد

تعداد بازدید از این مطلب: 81
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قهرِ مردم بر سر فتنه گران همیشگی ست...
 
افسران - قهرِ مردم بر سر فتنه گران آوار همیشگی ست...

قهرِ مردم بر سر #فتنه_گران آوار همیشگی ست...

بجای جبران سوزاندن جوان مردم وسط خیابان طلبکار شده و درخواست #آشتی_ملی میکنند

تعداد بازدید از این مطلب: 58
موضوعات مرتبط: اجتماعی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مبارک باد
تبریک آغاز دهه فجر

آمدی فجرآزادی! که با آمدن تو، امام آمد، امامی که بر سربیدادگران، خروش کلیم داشت و برجان امت، دم مسیح. کلامش بوی وحی ‏داشت و طعم شیرین آوای انبیاء.
دهه فجرمبارک

 

تعداد بازدید از این مطلب: 66
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , نظامی , تاریخی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم
در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم

 امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمايي از مرکز هایپر بار نداجا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: آنچه که در آن روزهای انقلاب به فرموده امام خمینی( ره)، باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد وحدت کلمه بود.  

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این وحدت کلمه و همبستگی همان نیاز این روزهای کشور است تا کشور به بهترین شکل رو به جلو حرکت کند.
 فرمانده نداجا گفت: در حال حاضر نیروی دریایی در تمام عرصه ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات و ساخت و ساز ها و حتی حضور در دریاهای دوردست پیشرفت چشمگیری داشته است.
تعداد بازدید از این مطلب: 58
موضوعات مرتبط: اجتماعی , نظامی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جشن انقلاب بر روی ناو جماران

افسران - جشن انقلاب بر روی ناو جماران

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 56
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , تاریخی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با بال سوخته هم میتوان پر کشید!

به امید روزی که پاساژی به نام شهدای پلاسکو ساخته شود و جامه هایی در خور  شان ملت ایران و حماسه این جوانمردان مرد به دست مردم داده شود.

 

افسران - با بال سوخته هم میتوان پر کشید!
تعداد بازدید از این مطلب: 77
برچسب‌ها: مردان بی ادعا ,
موضوعات مرتبط: اجتماعی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعصب در حفظ دست اورد های هسته ای
 
افسران - مسئولان بی تعصب
تعداد بازدید از این مطلب: 68
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهبرد ماموریتی مرزبانی بر پایه آموزش است
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آموزش باعث حفظ روحیه‌ها و انضباط خدمتی می‌شود و امروز راهبرد ماموریتی مرزبانی بر پایه آموزش است.

   امیر سرتیپ «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه جهارمین دوره آموزش سربازان لیسانس و فوق لیسانس مرزبانی مرکز آموزش شهید رجایی کرمانشاه خطاب به فراگیران آموزشی، اظهار داشت: بدون اغراق تصور اینکه در مرکز آموزش مرزبانی ناجا شاهد این نظم و شکوه باشیم را نداشتم، آنچه که در این مراسم انجام شد برآمده از روحیه، انگیزه، انضباط و آموزش ناشی از ایمان در قلب‌های شما جوانان عزیز بود که با تلاش فرماندهان، مربیان و اساتید این مرکز، این ظرفیت‌ها و استعدادها شکوفا و گوشه‌ای از آن به نمایش گذاشته شد.


وی با بیان اینکه سربازی در طول تاریخ و در فرهنگ‌ها، جایگاه ویژه‌ای نزد ملت‌های آگاه و هوشیار دارد، گفت: در آموزه‌های دینی ما به سربازی نگاه خاصی شده و این خدمت مقدس از اهمیت بالایی بر خوردار است، به خصوص سربازانی که وظیفه خطیر حفظ و مراقبت از مرزها را دارند، جایگاه والاتری دارند.

امیر موسوی با اشاره به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه، تصریح کرد: ایران با انقلاب شکوهمند اسلامی، پرچم ضد استکباری و ظلم ستیزی را در دنیا بر افراشت و پیشاپیش همه ملت‌های مظلوم، رو به روی نظام سلطه جهانی نزدیک به 4 دهه با تمام قدرت ایستاده و شهدای زیادی را تقدیم این آرمان کرده است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: امروز این نعمت بزرگ و این افتخار عظیم یعنی همان پوشیدن لباس خدمت در مرزبانی نصیب شما جوانان عزیز شده تا به جمع مرزبانان پرافتخار و سرافراز جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شوید و وارد شدن به چنین جمعی و پوشیدن چنین لباس پرافتخاری یک موهبت است.

وی به نقش و جایگاه آموزش در ارتقاء مهارت‌های تخصصی و ماموریت‌های محوله اشاره کرد و گفت: آموزش از نقطه نظر بسیاری از بزرگان نظامی و دفاعی کشورهای جهان، بنای همه چیز است.

امیر موسوی با بیان اینکه آموزش باعث حفظ روحیه‌ها و افزایش انضباط می‌شود، گفت: امروز راهبرد ماموریتی مرزبانی بر پایه آموزش است.
تعداد بازدید از این مطلب: 68
موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آل‌خلیفه ۳ جوان معترض بحرینی را اعدام‌کرد

 

رژیم آل خلیفه سه جوان بحرینی را اعدام کرد/ تظاهرات گسترده بحرینی‌ها در محکومیت این اعدام

کاریکاتور/ آل‌خلیفه 3 جوان معترض بحرینی را اعدام‌کرد

 

تعداد بازدید از این مطلب: 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


امیر «حیدری» پنج برنامه محوری نیروی زمینی را تشریح کرد

امیر «حیدری» پنج برنامه محوری نیروی زمینی را تشریح کرد

ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برنامه‌ای در ۵ حوزه محضر فرمانده کل قوا ارائه کردیم که در تمامی این برنامه‌ها، محور و اساس اوامر مقام معظم رهبری (حفظه الله) است.

به گزارش ایسنا، امیر «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع کارکنان ستاد این نیرو گفت: به فضل خداوند و به نمایندگی از کارکنان نیروی زمینی حامل سلام شما به ولی امر مسلمین بودم؛ ایشان مطالب بسیار ارزشمند و گران‌سنگی فرمودند، بنده خداوند را شاکرم که نیروی زمینی ارتش در ذهن نورانی ایشان جایگاه ویژه‌ای دارد.

فرمانده نیروی زمینی افزود: بنده هیچ ادعایی ندارم که از فرماندهان قبلی بهتر هستم، بلکه شاگرد آن عزیزان بوده‌ام. از محضر امیر محمدی‌فر، امیر دادرس و امیر پوردستان مطالب زیادی آموخته‌ام، ولی تصمیم دارم گام‌های بلندتری بردارم و بهترین مطالبی که از این عزیزان آموخته‌ام را اجرا کنم، جایگاه ما به میزانی است که بتوانیم رضایت فرمانده معظم کل قوا را فراهم آوریم و مهم این است که رفتار ما در چارچوب منویات ولی امر مسلمین باشد و تلاش باید بر این معطوف شود که اوامر ایشان به بهترین نحو اجرا شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی زمینی ارتش، حیدری اظهار کرد: برنامه‌ای در ۵ حوزه شامل نیروی انسانی، ساختار سازمان نیروی زمینی، تجهیزات و تسلیحات، راهبردها و روش‌ها و اماکن و تاسیسات محضر فرمانده کل قوا ارائه کردیم که در تمامی این برنامه‌ها، محور و اساس اوامر ایشان است.

وی گفت: فرمانده معظم کل قوا دو دستور صریح برای بهبود معیشت کارکنان و ارتقاء توان رزمی بیان فرمودند که بر این اساس ماموریت اول بنده بهبود وضعیت معیشت کارکنان خواهد بود؛ چراکه روحیه بسیار مهم است و از ابزار و تجهیزات بدون روحیه نمی‌توان به خوبی استفاده کرد.

فرمانده نیروی زمینی خاطرنشان کرد: حفظ کرامت و حرمت انسان‌ها بخشی از معیشت است، باید امکانات موجود به خوبی بین همه تقسیم شود و این‌طور نباشد که فقط عده‌ای از آن استفاده کنند. نگاه ما در نیروی زمینی، نگاه عدالت محور است. هرکس احساس کرد عدالت نسبت به او رعایت نشده است، این حق را به او می‌دهم به هر شکل ممکن پیامش را به گوش من برساند و قول می‌دهم بررسی کنم و اگر حقی داشت، به او بازگردانم.

وی با توصیه کارکنان نیروی زمینی به برخورد خوب با مراجعه‌کنندگان به ستاد نیروی زمینی گفت: حفط کرامت انسانی از بدیهی‌ترین رفتارهای انسانی است و کارکنان ستاد نیرو باید همواره حرمت مراجعین را حفظ کنند، حتی اگر حق هم با آنان نبود با خوشرویی و احترام با آن‌ها برخورد کنند و تاجایی که امکان دارد مشکل آن ها را حل کند.

امیر حیدری خطاب به فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی تاکید کرد: فرماندهان موظف‌اند مشکلات کارکنان را در یگان مربوطه حل و فصل کنند و تا جایی که امکان دارد از ارجاع آن‌ها به ستاد نیرو خودداری نمایند.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 64
موضوعات مرتبط: سیاسی , نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رونمایی از سلاح‌ها و تجهیزات جدید

بهره‌گیری از "تاکتیک نبردهای نوین" در رزمایش ولایت ۹۵/ رونمایی از سلاح‌ها و تجهیزات جدید

الادمیرال سیاری

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در رزمایش امسال، نداجا در نظر دارد که از تاکتیک‌های جدید و به روز بهره برده و برای اولین بار، تاکتیک‌های نبردهای نوین را به نمایش بگذارد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 73
موضوعات مرتبط: نظامی , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عملیات کربلای 5 محاسبات استکبار جهانی در روند جنگ تحمیلی را برهم زد
عملیات کربلای 5 محاسبات استکبار جهانی در روند جنگ تحمیلی را برهم زد

 بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای، سالروز عملیات کربلای 5 را گرامی داشت.

به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، این بنیاد در بیانیه‌ای با گرامیداشت 19 دی ماه سالروز عملیات کربلای 5، برهم خوردن محاسبات استکبار جهانی و تحول در روند "جنگ تحمیلی" را از دستاوردهای این عملیات پیروزمندانه دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: عملیات کربلای 5، مدت کوتاهی پس از عملیات کربلای 4- در شرایط سنگین و دشوار ناشی از عدم موفقیت رزمندگان اسلام در این عملیات- در بامداد 19 دی ماه سال 1365 با رمز مقدس یا زهرا (سلام‌الله علیها) در منطقه مهم و حساس شلمچه و شرق بصره آغاز گردید و به دلیل تأثیر و دستاوردهای بزرگ، در تاریخ هشت سال دفاع مقدس ماندگار و جایگاه ویژه‌ای یافته است.

این بیاینه می‌افزاید: این عملیات که با اراده و رشادت‌های وصف ناشدنی رزمندگان اسلام و مدیریت و فرماندهی هوشمندانه امام راحل منجر به شکسته شدن و نابودی خطوط دفاعی و دژهای مستحکم دشمن بعثی شد، تداوم جنگ تحمیلی را تحت تأثیر پیامدهای راهبردی خود قرار 
تعداد بازدید از این مطلب: 61
موضوعات مرتبط: نظامی , تاریخی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مقام معظم رهبری: باید دشمن را از فضای مجازی بیرون برانید

 

افسران - فضای مجازی و رهبری

 




تعداد بازدید از این مطلب: 59
موضوعات مرتبط: اجتماعی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حیا واژه درحال فراموشی

افسران - حیا واژه درحال فراموشی

 ‌#بسم_رب_المهدی 
.
.
.
۸ سال جنگیدند ... باتوپ ... تانک ... نارنجک...
.
دیدند شیعیان ایرانی قوی تراز این حرفان .
.
اومدن جنگی راه انداختند ارزان به نفع خودشون . اما #گران به نفع ما .
.
نامش #نرم است... 
.
"آرام .. بی سروصدا .. و #جذاب " 
.
خیلی ها را به #دام خودشان انداختند .
.
اما #مذهبی_ها را نه 
.
با خودشان گفتند تنها راه شکست بچه #حزب_اللهی_ها این است که #همرنگشان بشویم. 
#عقایدشان رو قبول کنیم .
.
آنگاه در قالب #مذهبی و #اسلام ; #گناه کردن را یادشان دهیم .
.
#حضرت_آقا کارشان را نام نهادن:" #اسلام_آمریکایی "
.
.
 آمدند .. بدون ذره ای شک در دل بچه مذهبی ها ، یادشان دادن که چگونه با ابزار #دینشان ، راحت #گناه کنن .
.
به دختران #زینت و #خودنمایی را در قالب #چادر یادشان دادن.
.
به پسران #لاتی_گری را درقالب #ریش و #چفیه یادشان دادن .
.
آن زمان #ارزش_چادر را خیلی ها میدانستند .
.
اما الان #عده_ای دانسته یا ندانسته #ارزش_چادر را به زیرسوال برده اند .
.
آن زمان #ارزش_چفیه را درک میکردند.
.
اما الان #عده_ای دانسته یا ندانسته وجه #چفیه را سیاه کرده اند .
.
.
#برادرم ! در مقابل نامحرم ; همچون #ابراهیم_هادی و#عباس_لشکری باش .
.
.
#خواهرم ! در مقابل توطئه های #دشمن ; همچون #ناهید_فاتحی و#فوزیه_شیردل باش .
.
.
 .

تعداد بازدید از این مطلب: 64
موضوعات مرتبط: اجتماعی , مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چرا خوبان می میرند!؟

افسران - اللهم رزقنا شهادت...

تعداد بازدید از این مطلب: 62
موضوعات مرتبط: اجتماعی , مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حقوق های نجومی فراموش شد/مسئولان بیدار شوند و به آمریکا دل نبندند

آیت الله موحدی کرمانی

 
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: تصویب قانون داماتو خصومت و سقوط از مرحله انسانیت و شرافت است و آنطور که مردم بیدار هستند، انتظار می رود مسئولان هم بیدار شوند و به آمریکا دل نبندند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران اظهارداشت: عظمت راه پیمایی اربعین امری فراموش نشدنی است و مردم با این اقدام خود، نفوذ ایمان و عشق به اهل بیت را به نمایش گذاشتند. متاسفانه داعش جنایتکار در حله مرتکب جنایت شد و از همین جا به بازماندگان آن جنایت تسلیت می گویم و برای درگذشتگان آن از خداوند طلب اجر می کنم.

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: همچنین باید از جنایت آل سعود در فاجعه منا هم یادی کنیم، چرا که این جنایت هم نباید فراموش شود و به نظر من همواره در خطبه های نماز جمعه، باید این جنایت مطرح شود و من به مقامات سعودی می گویم که منتظر عقوبت الهی باشید.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به حادثه دلخراش برخورد دو قطار که عازم مشهد مقدس بودند، اظهارکرد: این نیز فاجعه بزرگی بود که خانواده های بسیاری را داغدار کرد و من به همه مردم ایران به خصوص مردم آذربایجان شرقی و تبریز این فاجعه را تسلیت می گویم.

وی گفت: استعفای مدیر عامل راه آهن جای تعجب دارد. چرا استعفا دادید؟ اگر مقصر بودید باید عزل و محاکمه می شدید و اگر مقصر حادثه نبودید، چرا به تقلید از بیگانگان پس از بروز حادثه استعفا دادید؟

آیت الله موحدی کرمانی بیان کرد: در رابطه با این حادثه برخی ها گفته اند که جان باختگان آن فاجعه همگی بیمه بودند و هیچ جای نگرانی نیست، که این هم جمله عجیبی است.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به بیانات رهبری در این رابطه که فرمودند از مسئولان داخلی و خارجی می خواهم که از این حادثه به آسانی عبور نکنند، اظهارکرد: باید این حادثه به جد پیگیری شود و مسبب یا مسببان آن محاکمه شوند.

وی ادامه داد: مسئله دیگری که رهبری اخیراً به آن اشاره کرده اند، موضوع حقوق های نجومی است که گویا به فراموشی سپرده شده است. قرار بود این مسئله از طرف دولت پیگیری شود و به گوش مردم برسد. کجاست پیگیری و چه کسی خبردار شده است؟

آیت الله موحدی کرمانی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی ارتش ضمن تقدیر از حضور آنها در آبهای آزاد، بر لزوم پیگیری برنامه ها تا حصول نتیجه تاکید کردند و فرمودند ناتمام ماندن کارها، سوال و مشکل ایجاد می کند که مسئله حقوق های نجومی هم دقیقاً به همین صورت شده و برای مردم این مسئله هنوز جای سوال است و روشن نشده است.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه سخنگوی قوه قضائیه گفته است که تاکنون از سوی دیوان محاسبات و دولت در خصوص حقوق های نجومی به قوه قضائیه گزارشی ارائه نشده است، بیان کرد: برخی زمانی که صحبت از حقوق های نجومی می شود، می گویند که آنها این حقوق ها را قانونی به دست آورده اند. حرمت قانون را حفظ کنید و مردم را به قانون بدبین نکنید.

وی گفت: کجای این حقوق های نجومی با عدل سازگار است؟ این را به حساب اسلام و دین نگذارید. اگر قانونی دریافت کرده اند، چرا آن عده که اموال و پول های خود را باز می گردانند قبول می کنید؟ و چرا عذرخواهی می کنید؟

تعداد بازدید از این مطلب: 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مشکلات موجود در مسأله توافق هسته ای ازنگاه رهبری

افسران - مشکلات موجود در مسأله توافق هسته ای بخاطر عجله در زودتر به سرانجام رساندن #توافق است. #برجام

 

تعداد بازدید از این مطلب: 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود