سیاسی اجتماعی
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بربال ملکوت و آدرس javad95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 123
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 83
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 88
بازدید سال : 1818
بازدید کلی : 19453
امیر سرتیپ پوردستان: تقویت روحیه و تاکید برحفظ اطلاعات

وظیفه نیروهای مسلح حفظ آمادگی وتامین امنیت است  امیر پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش  جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با اشاره به جنگ‌های صدر اسلام و دید بلند فرماندهی حضرت علی (ع) در جنگ صفین اظهار داشت: به علت طولانی شدن جنگ صفین،حضرت علی با ایراد سخنرانی‌های مکرر در جمع یاران خود،همواره روحیه جنگاوری آنها را حفظ می‌کرد و ابعاد پلید دشمن را برای آنان بازگو می‌نمود.

 
وی گفت:یکی از وظایف مهم ما در نیروهای مسلح این است که در رفع نواقص وایرادات خود تلاش کند و با تغییر مدام در طراحی‌های دفاعی خود،دشمن را از دستیابی به اطلاعات نظامی مان ناکام نگه دارید.
تعداد بازدید از این مطلب: 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


امنیت ضامن پیشرفت کشور است
فرمانده نداجا در ادامه سفر خود صبح امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه از منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش بازدید و در جریان آخرین وضعیت زیرساخت‌های این منطقه و سواحل مکران قرار گرفت.
 
اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت + تصاویر
در جریان این بازدید امیر سیاری در جمع نیروهای این منطقه اظهار داشت: هر پیشرفتی به خاطر وجود امنیت است، اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت.
وی افزود:معیار برقرای امنیت پایدار در کشور نیروهای مسلح است که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند .  
لازم به ذکر است منطقه پسابندر نقطه صفر مرزی میان دو کشور ایران و پاکستان است و یکی از پایگاه‌های مهم اطلاعاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 141
موضوعات مرتبط: نظامی , بین الملل , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خدمات رسانی نیروی دریایی ارتش به مردم محروم بندرعباس
 

مردم یاری

فرمانده منطقه یکم نداجا گفت: با هدف ارتقای سطح سلامت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار، طرح مردم یاری برای کمک به قشر آسیب پذیر در روستای محروم نانگ و باغوی شهر بندرعباس اجرا شد.

امیر دریادارحسین آزاد یکشنبه در مراسم اجرای این طرح در منزل یکی از خانواده های نیازمند بندرعباس افزود: این اقدام در راستای ارتقا سطح معیشت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار انجام می شود.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران کمک به هم نوع را افتخار خود دانسته و بر خود لازم می داند علاوه بر ایجاد امنیت پایدار در کشور بخصوص در مناطق مرزی، در هر زمان و مکانی به مردم مناطق محروم مرزی و کم برخوردار کمک و یاری برساند.

 

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا اظهارکرد: طرح مردم یاری در راستای خدمت رسانی به مردم در ارتش بنا نهاده شده است و از اول انقلاب هم ثابت کردیم و با پیمان خونی که با مردم و رهبری بسته ایم هر جا که لازم و نیاز بوده از مردم و کشور دفاع کردیم.

 

دریادار آزاد یادآورشد: معتقدیم اعتماد متقابل مردم و نیروهای مسلح می تواند باعث امنیت پایدار در جامعه شود.در این طرح به تعداد300 بسته حمایتی شامل اقلام غذایی و خوراکی ضروری به خانوارهای مناطق کمتر برخوردار بندرعباس اهدا شد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: اجتماعی , نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مقام معظم رهبری: حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسؤولین
 

افسران - در آستانه‌ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار

انتخابات، امنیت ملی را تأمین میکند
حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسئولین

رهبرانقلاب، امروز: عمده حرف بنده با مردم است. مردم عزیز ما باید بدانند که حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف تعیین‌کننده است، تعیین‌کننده‌ی امنیت ملی است؛ اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 134
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کره‌شمالی: به اسرائیل رحم نخواهیم کرد!

رهبر کره شمالی و لیبرمن

کره شمالی در بیانیه‌ای هشدار آمیز اسرائیل را تهدید کرد. این تهدید بعد از اظهارات آویگدور لیبرمن منتشر شده است که انتقاد تندی از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی کرده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه مستقل رای الیوم، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا سیاست رهبر کره شمالی را  در جهت ضربه زدن به امنیت کل منطقه و ثبات جهانی خوانده و گفته بود، او رهبر تندروی جامعه‌ای بنیادگراست.

وزارت خارجه کره‌شمالی در بیانیه‌ای در واکنش به این اظهارات تصریح کرد: ما اظهارات اسرائیلی را چالشی برای پیونگ یانگ می‌دانیم و پیام ما این است که به هر کس که عزت رهبری ما را خدشه دار کند رحم نخواهیم کرد.

این وزارتخانه افزود: اسرائیل باید قبل از اینکه بخواهد کلمه‌ای درباره کیم جونگ اون بگوید دو بار فکر کند و الا مجازات ما سخت خواهد بود و ما به احدی رحم نخواهیم کرد.

کره شمالی همچنین در این بیانیه انتقادی شدید از رژیم صهیونیستی به علت در اختیار داشتن سلاح‌های هسته‌ای و اشغال اراضی فلسطینی کرد و افزود، اسرائیل تنها دولتی در خاورمیانه است که به طور غیرقانونی و زیر نظر آمریکا سلاح هسته‌ای دارد، آن وقت از برنامه هسته‌ای کره شمالی انتقاد می‌کند.

وزارت خارجه کره شمالی موضع این رژیم را "حیله‌ای بد" خواند که می‌خواهد افکار جهانی را از جنایت‌هایش و خسارت‌هایی که به صلح در خاورمیانه می‌زند، بازدارد.

این در حالی است که رسانه‌های کره‌شمالی اعلام کردند، وزیران کابینه اسرائیل لیبرمن را مسئول به خطر انداختن امنیت اسرائیل دانسته‌اند.

به گزارش این رسانه‌ها، وزیران اسرائیلی از لیبرمن به خاطر حرف‌هایش علیه رهبر کره شمالی انتقاد کرده‌اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 121
موضوعات مرتبط: سیاسی , بین الملل , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حلول ماه شعبان المعظم مبارک

تصویر مرتبط

تعداد بازدید از این مطلب: 68
موضوعات مرتبط: اجتماعی , مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برجام، پاشنه آشیل دولت ایران شده است
 

برجام پاشنه آشیل روحانی

«مؤسسه امریکن‌اینترپرایز» با اشاره به این‌که انتظارات برآورده‌نشده مردم ایران بعد از توافق هسته‌ای، برجام را به پاشنه آشیل دولت ایران و اصلاح‌طلبان تبدیل کرده، به ترامپ توصیه می‌کند از این انتظارات برای جرقه زدن شورش در ایران استفاده نماید.

تعداد بازدید از این مطلب: 65
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود