سیاسی اجتماعی
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بربال ملکوت و آدرس javad95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 123
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 53
باردید دیروز : 83
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 136
بازدید سال : 1866
بازدید کلی : 19501
تبیین راهبردهای جدید دفاعی ایران درمنطقه

سردار محمد باقریدبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جزئیاتی از نشست امروز اعضای این کمیسیون با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و اظهارات سردار باقری را اعلام کرد.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز اعضای این کمیسیون با سردار سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و معاونان وی، اظهار داشت: در این جلسه، ابتدا معارفه ای میان رئیس جدید ستاد کل و معاونان وی و نیز اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس صورت گرفت و در ادامه وضعیت امنیتی کشور بررسی شد.

وی افزود: در این نشست، رئیس کمیسیون و سردار باقری مسائلی را در رابطه با وضعیت فعلی کشور و فرصت ها و تهدیدهای موجود و نیز هماهنگی هایی که می‌توان در تدوین طرح ها و بررسی لوایح سیاسی و امنیتی میان مجلس و ستادکل ایجاد کرد، مطرح کردند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به اظهارات رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این جلسه، تصریح کرد: از سوی سردار باقری عنوان شد که ارتباط میان ستاد کل و کمیسیون امنیت ملی مجلس باید تنگاتنگ باشد؛ چراکه مولفه‌های امنیتی کشور حساس‌تر شده و وضعیت کشورهای اطراف ما نیز پایدار نیست و تهدیدات جدیدی ایجاد شده است.

جمالی با اشاره به مطرح شدن موضوع کودتای نافرجام ترکیه در نشست امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، ادامه داد: سردار باقری اشاره داشت که کودتای ترکیه باید بیشتر موشکافی شود؛ چراکه زوایای پنهانی دارد که باید به تدریج مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این نشست در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد، خاطرنشان کرد: سردار باقری در این جلسه تاکید داشت که نیروهای مسلح ما در همه سطوح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، افرادی قانع و انسان‌محور هستند که باید در حد لازم و در حد نرم‌های معمول در زمینه قانونی و بودجه ای از آنها حمایت شود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: فردا بعد از ظهر نیز نشست مشترک اعضای کمیسیون با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار می‌شود تا علاوه بر معارفه و بیان دیدگاه های طرفین، در صورت امکان درباره وضعیت پسابرجام و اجرای برجام نیز بحث و بررسی شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 93
موضوعات مرتبط: سیاسی , نظامی , بین الملل , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یاعلی مدد

افسران - علی یارتان...

تعداد بازدید از این مطلب: 83
موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور/ خواص آب کرفس برای مدیران بی خاصیت!!!

کاریکاتور / خواص آب کرفس برای مدیران بی خاصیت!

دست کوتاه نهادهای نظارتی از مجموعه‌های نفتی شبه دولتی یا خصوصی سبب شده است حقوق و پاداش‌های کلان در هیأت مدیره این قبیل شرکت‌ها روال شود تا جایی که ۶۰ میلیارد تومان در یک سال برای نوشیدن آب کرفس پرداخت می‌شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 192
موضوعات مرتبط: اجتماعی , کاریکاتور , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اسناد جدید از دریافتی ۱.۴میلیارد تومانی "مدیرعامل سرخه‌ای"/ پاداش ۱۲۵هزار دلاری رستگار بابت ۱۶ جلسه
رستگار سرخه ای بانک ملت

مدیرعامل برکنارشده بانک ملت تنها از دو شرکت در خارج کشور طی سال گذشته مبلغ ۱۲۵هزار دلار و ۲۰۰ هزار پوند پاداش گرفته که بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی رستگار سرخه مدیرعامل بانک ملت امروز به‌دلیل انتشار فیش  حقوق که ماهانه 37 میلیون تومان دریافتی داشته و کمک 50میلیاردی‌اش به یکی از نزدیکان رئیس جمهور، خبر تغییر وی اعلام شده و وزیر اقتصاد هم اخلاقی از بانک سپه را جایگزین وی کرده است.

پیش از این تسنیم از دریافت مبالغ پاداش چند هزار دلاری توسط وی از شرکتی در خارج کشور خبر داده بود.

بر اساس اسناد جدیدی که خبرگزاری تسنیم به‌دست آورده، علی رستگار سرخه از محل دو شرکت در خارج از کشور طی 11 ماه در سال 94 حداقل مبلغ 125 هزار دلار و 200 هزار پوند دریافت کرده که بالغ بر 1 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌شود، این در حالی است که ماهانه 37 میلیون تومان هم حقوق از بانک ملت می‌گرفته است.

مبلغ 125 هزار دلاری که رستگار تنها از یک شرکت دریافت کرده، بابت حضور در 16 جلسه بوده است که جزئیات آن در ادامه می‌آید.

بر اساس اسناد و گزارش‌ها، علی رستگار همچنین رئیس هیئت مدیره تعداد دیگری از شرکتهای داخلی بوده که پاداش هیئت مدیره دریافت می‌کرده و مجموع دریافتی ماهانه رستگار در سال گذشته بالغ بر 295 میلیون تومان بوده است

تعداد بازدید از این مطلب: 56
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دعوت مراجع عظام تقلید از مردم‌ ‌برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

مراجع

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراجع عظام تقلید با صدور پیام‌ها و طی سخنانی از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراجع عظام تقلید با صدور پیام‌ها و طی سخنانی از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به پیش رو بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس روز وفاداری مسلمانان به قدس شریف و اعلام بیزاری از غاصبان و پشتیبانان غاصبان است؛ اسرائیل اخیراً جمله‌هایی بیان کرده است که "تاکنون می‌خواستیم با فلسطینی‌ها کنار بیاییم تا سپس بتوانیم با اعراب دیگر مصالحه کنیم، ولی امروز قضیه برعکس شده است و ابتدا باید با اعراب کنار بیاییم و سپس بتوانیم با فلسطینی‌ها به مصالحه برسیم".

مرجع تقلید شیعیان افزود: در روز قدس فریاد فلسطینی‌ها در دنیا طنین‌انداز می‌شود تا نسل‌های مسلمین متوجه شوند که قبله اول مسلمانان از پیکره اسلام قطع شده است و این قطعه باید به پیکر جامعه اسلامی وصل شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 62
موضوعات مرتبط: اجتماعی , مذهبی , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


لیله القدر خیر من الف شهر
 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 98
موضوعات مرتبط: اجتماعی , مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اگر سهم سربازان از پول بویینگ و ایرباس، خرج جاده و اتوبوس شده بود...

خبرگزاری فارس: اگر سهم سربازان از پول بویینگ و ایرباس، خرج جاده و اتوبوس شده بود...

بسیاری از فعالان فضای مجازی معتقدند اگر حتی بخشی از دلارهایی که صرف خرید هواپیما از بویینگ و ایرباس شده، هزینه اصلاح ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌شد شاید 13 سرباز وطن، امروز در آغوش گرم خانواده بودند.

این حادثه تلخ که باعث پرکشیدن 13 جوان رعنا و آینده ساز میهن اسلامی بود، بار دیگر لزوم اصلاح ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را به مسئولان گوشزد کرد؛ موضوعی که در فضای مجازی نیز سرو صدا به پا کرد.

بسیاری از فعالان فضای مجازی معتقدند که دولت به جای صرف هزینه‌های میلیارد دلاری برای خرید هواپیما از بوئینگ و ایرباس، باید این هزینه را صرف نوسازی اتوبوس های فرسوده و به طور کل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کند که جامعه آماری بسیار بیشتری با آن سروکار دارند.

در ادامه نیز واکنش تعدادی از این فعالان فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


* آقای رئیس جمهور! بخشی از پول خرید بوئینگ و ایرباس را هم صرف اصلاح حمل و نقل جاده ای کنید

سیدیاسر جبرائیلی:حادثه دلخراش جان باختن 19 تن از سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سانحه جاده ای، مجددا این پرسش اساسی را پیش کشیده است که برنامه دولت محترم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی چیست.

استحضار دارید که 90 درصد جابجایی بار و مسافر در کشور از طریق جاده ها صورت می گیرد و طبق برآورد خود دولت، سالانه حدود 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای این حوزه مورد نیاز است.
روا نیست دولت 52 میلیارد دلار یعنی حدود 18 برابر اعتبار مورد نیاز برای حوزه راهداری کشور را صرف خرید هواپیما از بوئینگ و ایرباس کند و ما شاهد مرگ سالانه 27 هزار نفر از هموطنان عزیزمان در جاده ها باشیم. تجدید نظر در این قراردادها و قرار گرفتن حوزه 90 درصدی حمل و نقل کشور در اولویت، بلاتردید خشنودی و رضایتمندی مردم از دولت یازدهم را در پی خواهد داشت.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 66
موضوعات مرتبط: اجتماعی , نظامی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سلیمی: ما نان بازوی‌مان را می‌خوریم/ استرس المپیک لندن را ندارم.

قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: مطمئنم که در یک ضرب به وزنه‌های خوبی می‌رسم و در تلاش هستم عقب‌ماندگی که در حرکت قیچی داشتم را جبران کنم.

آخرین روز مسابقات وزنه‌برداری جام فجر

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تمرینی خود بیان کرد: پیشرفت خوبی در تمرین‌ها داشتم، در کنار این که بر روی حرکات یک ضرب و کششی دو ضرب کار می‌کنم، تمرکزم را بر روی حرکت قیچی گذاشته‌ام تا آن را به حدی برسانم که مشکلی نداشته باشم. با وجود اینکه تمرین‌های سختی را پشت سر می‌گذارم. اما خدا را شکر زانویم اذیت نکرده است.

او در مورد این که هنوز باید فیزیوتراپی خود را انجام دهد، گفت: فیزیوتراپی نیست بلکه تمرین‌های درمانی انجام می‌دهم، زمانی که زانو جراحی می‌شود نقاط ضعفی دارد که با آن تمرین‌ها باید ضعف‌ها را جبران کنم. با توجه به اینکه فشار تمرین‌های زیاد است خیلی فرصت نمی‌کنم به کارهای درمانی بپردازم و بیشتر تمرکزم روی تمرین‌های وزنه است.

او افزود: بعد از آسیب دیدگی ترس از مصدومیت مجدد هست اما در فاصله زمانی باقی مانده تا المپیک فرصت ندارم به این مسائل بپردازم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند در مدت زمان باقی مانده تا المپیک به شرایط ایده‌آل برسد، تصریح کرد: شرایطم خیلی بهتر از چیزی است که فکر می‌کردم. من در دوره مصدومیت بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتم، مدت زمانی که برای رسیدن به 90-95 درصد وزنه‌ها در نظر داشتم، خیلی کمتر طی شد. در یک ضرب مطمئنم به وزنه‌های خوبی می‌رسم. در دو ضرب نیز با توجه به اینکه حرکت قیچی را تازه شروع کردم امیدوارم این عقب ماندگی حرکت در قیچی را بتوانم جبران کنم.

وی ادامه داد: مصدومیت ضربه بزرگی در زندگی ورزشی من بود، تلاش می‌کنم آن را فراموش کنم و کار خودم را انجام دهم. قطعاً به دنبال این هستم از عنوان قهرمانی خود در المپیک 2012 دفاع کنم. قوی‌ترین وزنه‌بردار جهان درباره سطح توقعات برای مدال‌آوری در المپیک ریو گفت: آن طور که می‌بینم توقعات از سوی مسئولان ورزش، فدراسیون و مردم پایین است. مانند المپیک لندن نیست که توقعات بالا باشد و استرس داشته باشم. توقعات از آن چیزی که خودم انتظار دارم پایین‌تر است بنابراین راحت‌تر و بااسترس کمتری کار می‌کنم.

قهرمان المپیک لندن درباره شرایط تیم نیز بیان کرد: ملی‌پوشان واقعاً تلاش می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند، 100 درصد توانشان را به کار گرفته‌اند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. مشکلاتی هم که در وزنه‌برداری دنیا پیش آمده و برخی از وزنه‌برداران خوب خواه، ناخواه کنار رفته‌اند باعث شده انگیزه ملی‌پوشان در برخی وزنه‌ها بیشتر شود.

سلیمی با اشاره به مثبت شدن تست دوپینگ ایلیا ایلین تصریح کرد: نظر شخصی من این است. این سیستم و روش برخورد کردن با ورزشکار کار درستی نبود. این که پرونده 4 سال و 8 سال قبل ورزشکار بزرگی چون ایلیا که اسطوره وزنه‌برداری جهان است را باز کنند و آبرویش را ببرند، کار پسندیده‌ای نبود. به هر حال تصمیمی است که مدیران ارشد IOC گرفته‌اند و تابع آن هستیم اما ای کاش با ورزشکاران بهتر برخورد می‌شد و حداقل اگر قرار بود نمونه B بگیرند الان اسامی را اعلام نمی‌کردند تا آن‌ها در نظر مردم کشورشان قهرمان باقی بمانند.

او ادامه داد: البته خدا را شکر نامی از وزنه برداران ایرانی نبود. وزنه‌برداران ایران جزو پاک‌ترین وزنه‌برداران در دنیا هستند. ما به نوعی نان بازویمان را می‌خوریم. کشورهای دیگر در حال سرمایه‌گذاری بر روی علم دوپینگ و ممکن‌های ورزشی هستند تا از این طریق به موفقیت برسند اما ما بیشتر بر توان و زور بازوی خود تکیه داریم.

وزنه‌بردار دسته 105+ کیلوگرم ایران در پایان گفت: امیدوارم این دوری و روزهای سختی برای همسر و دخترم به وجود آمده را بتوانم جبران کنم و تمام سختی‌ها با کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال المپیک به شیرینی تبدیل شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 194
موضوعات مرتبط: ورزشی , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود