سیاسی اجتماعی
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بربال ملکوت و آدرس javad95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 123
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 29
باردید دیروز : 83
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 112
بازدید سال : 1842
بازدید کلی : 19477
دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مبارک باد
تبریک آغاز دهه فجر

آمدی فجرآزادی! که با آمدن تو، امام آمد، امامی که بر سربیدادگران، خروش کلیم داشت و برجان امت، دم مسیح. کلامش بوی وحی ‏داشت و طعم شیرین آوای انبیاء.
دهه فجرمبارک

 

تعداد بازدید از این مطلب: 66
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , نظامی , تاریخی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم
در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم

 امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمايي از مرکز هایپر بار نداجا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: آنچه که در آن روزهای انقلاب به فرموده امام خمینی( ره)، باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد وحدت کلمه بود.  

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این وحدت کلمه و همبستگی همان نیاز این روزهای کشور است تا کشور به بهترین شکل رو به جلو حرکت کند.
 فرمانده نداجا گفت: در حال حاضر نیروی دریایی در تمام عرصه ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات و ساخت و ساز ها و حتی حضور در دریاهای دوردست پیشرفت چشمگیری داشته است.
تعداد بازدید از این مطلب: 58
موضوعات مرتبط: اجتماعی , نظامی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جشن انقلاب بر روی ناو جماران

افسران - جشن انقلاب بر روی ناو جماران

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 56
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , تاریخی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با بال سوخته هم میتوان پر کشید!

به امید روزی که پاساژی به نام شهدای پلاسکو ساخته شود و جامه هایی در خور  شان ملت ایران و حماسه این جوانمردان مرد به دست مردم داده شود.

 

افسران - با بال سوخته هم میتوان پر کشید!
تعداد بازدید از این مطلب: 77
برچسب‌ها: مردان بی ادعا ,
موضوعات مرتبط: اجتماعی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعصب در حفظ دست اورد های هسته ای
 
افسران - مسئولان بی تعصب
تعداد بازدید از این مطلب: 68
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهبرد ماموریتی مرزبانی بر پایه آموزش است
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آموزش باعث حفظ روحیه‌ها و انضباط خدمتی می‌شود و امروز راهبرد ماموریتی مرزبانی بر پایه آموزش است.

   امیر سرتیپ «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه جهارمین دوره آموزش سربازان لیسانس و فوق لیسانس مرزبانی مرکز آموزش شهید رجایی کرمانشاه خطاب به فراگیران آموزشی، اظهار داشت: بدون اغراق تصور اینکه در مرکز آموزش مرزبانی ناجا شاهد این نظم و شکوه باشیم را نداشتم، آنچه که در این مراسم انجام شد برآمده از روحیه، انگیزه، انضباط و آموزش ناشی از ایمان در قلب‌های شما جوانان عزیز بود که با تلاش فرماندهان، مربیان و اساتید این مرکز، این ظرفیت‌ها و استعدادها شکوفا و گوشه‌ای از آن به نمایش گذاشته شد.


وی با بیان اینکه سربازی در طول تاریخ و در فرهنگ‌ها، جایگاه ویژه‌ای نزد ملت‌های آگاه و هوشیار دارد، گفت: در آموزه‌های دینی ما به سربازی نگاه خاصی شده و این خدمت مقدس از اهمیت بالایی بر خوردار است، به خصوص سربازانی که وظیفه خطیر حفظ و مراقبت از مرزها را دارند، جایگاه والاتری دارند.

امیر موسوی با اشاره به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه، تصریح کرد: ایران با انقلاب شکوهمند اسلامی، پرچم ضد استکباری و ظلم ستیزی را در دنیا بر افراشت و پیشاپیش همه ملت‌های مظلوم، رو به روی نظام سلطه جهانی نزدیک به 4 دهه با تمام قدرت ایستاده و شهدای زیادی را تقدیم این آرمان کرده است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: امروز این نعمت بزرگ و این افتخار عظیم یعنی همان پوشیدن لباس خدمت در مرزبانی نصیب شما جوانان عزیز شده تا به جمع مرزبانان پرافتخار و سرافراز جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شوید و وارد شدن به چنین جمعی و پوشیدن چنین لباس پرافتخاری یک موهبت است.

وی به نقش و جایگاه آموزش در ارتقاء مهارت‌های تخصصی و ماموریت‌های محوله اشاره کرد و گفت: آموزش از نقطه نظر بسیاری از بزرگان نظامی و دفاعی کشورهای جهان، بنای همه چیز است.

امیر موسوی با بیان اینکه آموزش باعث حفظ روحیه‌ها و افزایش انضباط می‌شود، گفت: امروز راهبرد ماموریتی مرزبانی بر پایه آموزش است.
تعداد بازدید از این مطلب: 68
موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود