حقوق های نجومی فراموش شد/مسئولان بیدار شوند و به آمریکا دل نبندند
سیاسی اجتماعی
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بربال ملکوت و آدرس javad95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 123
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
حقوق های نجومی فراموش شد/مسئولان بیدار شوند و به آمریکا دل نبندند

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: برای قطع یارانه ها ده ها جلسه می گذارند و مصاحبه ها می کنند اما به حقوق های نجومی که می رسد، تعلل می کنند و دست روی دست می گذارند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: قانون معروف به داماتو برای مدت ۱۰ سال دیگر در پارلمان و سنای آمریکا تصویب شد. از آمریکا جز دشمنی انتظاری نمی رود و همانطور که گفته شد، اینک نوبت به مقابله است و قرآن به ما می گوید اگر کسی به شما تجاوز کرد، شما هم مطابق عمل آنها اقدام کنید.

وی ادامه داد: اگر شما به سمت پاره کردن برجام بروید، ما مطابق بیان رهبر معظم انقلاب، قبل از شما آن را می سوزانیم. رهبری فرموده اند اگر این تحریم ۱۰ ساله تمدید شود، قطعاً نقض برجام است و بدانند که ایران حتماً واکنش جدی در مقابل آن نشان می دهد.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: تا کی رهبری باید هشدار دهند و مسئولان بیدار نشوند؟ ایشان اخیراً هم فرموده اند طرف مقابل پس از مذاکرات، به ریش ما می خندد و من هم اینجا می گویم که مسئولان با کسی قرارداد ببندند که متعهد باشد و به وعده خود عمل کند.

خطیب نماز جمعه تهران اظهارکرد: این عمل طرف مقابل خصومت و سقوط از مرحله انسانیت و شرافت است و آنطور که مردم بیدار هستند، انتظار می رود مسئولان هم بیدار شوند و به آمریکا دل نبندند.

وی با اشاره به تحولات اخیر میدانی در سوریه و عراق اظهارکرد: نیروهای مردمی و دولتی سوریه و عراق، اخیراً موفق به بازپس گیری مراکز بسیاری از دست نیروهای داعش و تروریست ها شده اند و مردم بیگناه بسیاری را از چنگال آنها آزاد کرده اند.

آیت الله موحدی کرمانی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص هفته بسیج که پشت سر گذاشتیم، این نکته را بگویم که بسیج، نیروی ارزشمند انقلاب است که امام راحل ما با تعلیم و الهام الهی این شجره طیبه را پایه گذاری کردند و سرنوشت انقلاب را به دست جوانان سپردند.


تعداد بازدید از این مطلب: 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود